Fotoklubben i Ugeposten

I Kibæk Fotoklub elsker vi billeder, og vi er derfor rigtig glade for at have indgået en aftale med Ugeposten om at levere billeder til avisen. Det betyder, at du af og til vil kunne finde billeder fra lokalområdet  i Ugeposten lavet af medlemmer af Kibæk Fotoklub, hvilket vil fremgå under hvert billede. Det kan være billeder af alt muligt fra svampe over bymiljø til gymnastikstævne og cykelløb – kort sagt, alt hvor fotoklubbens medlemmer alligevel er til stede, og hvor vi gerne vil dele vores resultater.

Som led i aftalen bragte Ugeposten den 14. november 2017 en hel-sides artikel om Kibæk Fotoklub, hvor vi blandt andet fortalte om starten af klubben og hvordan vi får den til at fungere i det daglige.

Vi glæder os til samarbejdet med Ugeposten og håber, at den øgede eksponering af klubben kan være med til, at andre foto-interesserede også finder frem til Kibæk Fotoklub.