Skovsnogen med masser af effekter

Hvornår:
20. august 2019 kl. 19:00 – 22:00
2019-08-20T19:00:00+02:00
2019-08-20T22:00:00+02:00
Hvor:
(Skovsnogen)
Døvlingvej 2
6933 Kibæk
Skovsnogen af Jørgen D. Vestergaard

Skovsnogen er et fantastisk sted til at gå på opdagelse med eller uden kamera. Vær parat til at få en oplevelse.

Vi tager alt fotogrejet med i skoven, fyrer op for røgkanonen og de farvede lys, og så giver vi den gas for at lave billeder, man kun kan lave i en fotoklub. Der bliver lavet et oplæg til lys og opstilling, og herefter kan alle som har lyst byde ind med ideer til hvordan vi kan gøre det endnu bedre.

Det er ikke kun udstyr, vi har med i skoven. Der skal naturligvis også bruges en model i fuld “krigsmaling”. Jo, intet bliver sparet når fotoklubben holder klubaften.

Tag dit kamera med, for vi laver opstillinger, så alle kan få billeder med hjem, uanset kameramærke. Husk også passende udendørs tøj, for det er en skov med alt hvad det indebærer af kryb og muligheden for at blive beskidt.

Kom og vær med. Det bliver SÅ sjovt.

Vi mødes ved Alhuset kl. 19.00 og kører sammen til Skovsnogen, Døvlingvej 2, 6933 Kibæk. Hvis du selv kører dertil, mødes vi på parkeringspladsen. Aftenskaffen tager vi ved Skovsnogen, hvor der er overdækkede borde, stole og sågar et muldtoilet (som er meget bedre end det lyder).

Læs mere om Skovsnogen her eller i folderen her.

VEJRET

Da vi jo planlægger at være udendørs, er vi afhængig af vejret. Hvis der kommer ændringer i programmet, bliver det slået op her. Check derfor dette opslag.

Du må også ringe til Jørgen V på 21484955, hvis du er i tvivl.

Lotte og Jørgen V står for aftenen.