Når fotoklubben leger

Traktor af Jørgen Jørgensen

Spørgsmål: Hvad laver man egentlig i en fotoklub?

Svar: Tja, i Kibæk Fotoklub leger vi og har det sjovt, samtidig med at vi deler en fælles hobby – Foto.

Tænder af David Hoppipolla

Spørsmål: Hvad leger I så med?

Svar: Store maskiner og avancerede kameraer.

Anette havde inviteret os på landet for at lege med landbrugsmaskiner, og det kunne nok få smilet frem hos deltagerne. Det er ikke hver dag, der lige står en stor traktor eller en bunke korn til brug for flokken af fotografer, men det var tilfældet på denne klubaften.

Der var fri leg, og alle brændvidder og lukkertider var vist i brug samt lidt blitz. Kreativiteten fik frit løb – er det nu lang eller kort lukkertid, eller skal jeg vælge et lille eller højt blændetal? Der blev lavet mange flotte billeder den aften på landet.

Som det er tradition på landet (og i fotoklubben) sluttes dagens hårde arbejde med kaffe og kage.

Vil du lege med?

Fotoklubben leger af Jørgen D. Vestergaard