Kibæk Mølle sponsorløb 2017

Kibæk Mølle sponsorløb 2017 af David Hoppípolla

Onsdag den 7/6 2017 var Kibæk spærret af for at give plads til cykel- og løbefest og de mange motionister, som deltog i årets sponsorløb arrangeret af Støtteforeningen for Kibæk Mølle.

Kibæk Mølle sponsorløb 2017 af Jørgen Jørgensen

Fordelt over børneløb, MTB, løb og gang samt cykelløb for klubhold (som dog blev aflyst på grund af vejret), blev der aset og maset for at køre penge ind til Kibæk Mølle og byens FDF’ere, idet hver deltager havde tegnet sponsorrater for deltagelsen.

Selv om løbets formål var at skaffe penge til gode formål, var der mange præmier. Der var eksempelvis præmier for bedste udklædning, flest indkørte penge og flest kørte omgange.

Sådan et arrangement gav naturligvis gode fotomuligheder. Ikke kun af søde, udklædte børn men også af tilmudrede voksne mountainbikere afsted i regn og mudder.

Mange flere billeder af David Hoppípolla kan ses her.

Kibæk Mølle sponsorløb af Jørgen D. Vestergaard