Action på Kulturfabrikken

Kulturfabrikken af David Fuglø

En aften i fotoklubben med gang i kameraerne er altid en god aften!

Skatere på Kulturfabrikken af Jørgen D. Vestergaard

Denne aften gik turen til Kulturfabrikken (link til facebookside) i Herning, hvor skatere og klatrere boltrede sig i de store haller. Vi havde fri adgang til alle områder, hvor alle kunne blive udfordret – både de udøvende sportsfolk og de fremmødte fotografer. Heldigvis var de aktive unge mennesker med på ideen.

Udstyret blev hurtigt pakket ud og efter en kort samling med snak om tekniske muligheder, gik det løs. Der blev prøvet mange forskellige teknikker: Lange lukkertider, vidvinkel, flash osv. og der kom rigtig mange spændende billeder ud af anstrengelserne.

Efter hjemkomst til Alhuset gav Martin S en omgang basisteknik til de interesserede – Denne gang om hvordan du opnår optimal skarphed.

Det var endnu en super god aften i Kibæk Fotoklub.