Gymnastikopvisning 2018

Kibæk Idrætsforenings gymnastikopvisning 2018 af Inga Nielsen

Kibæk Idrætsforenings gymnastikafdeling havde hejst flagene og budt til fest. Gymnastikfest, forstås. Krydsfelt var pyntet op, vejret var flot (omend koldt) og publikums spænding var på bristepunktet.

Kibæk Idrætsforenings gymnastikopvisning 2018 af Ellen Veng

Der var store hold, små hold, hold med børn og hold med voksne – Og dem der i mellem.

Kibæk Fotoklub var på pletten og lavede masser af billeder af de glade gymnaster, for glæden kunne mærkes op på tilskuerrækkerne, og vi håber, at de udvalgte billeder formidler denne glæde.

Som der blev talt om undervejs i opvisningen, så er det svært at fotografere gymnastik. Rigtigt svært. Lysforholdene er en udfordring i sig selv, og dernæst er fotograferne udfordret med hvordan man lige “fanger” de gode øjeblikke gennem objektivet, og samtidig yder retfærdighed til de aktive gymnaster og øvrige motiver på billederne.

Nyd billederne!

Kibæk Idrætsforenings gymnastikopvisning 2018 af Jørgen D. Vestergaard