Klubjakker og økonomisk støtte – Tak til alle sponsorer

Sponsorjakke af Jørgen D. Vestergaard

Hen over vinteren har der været hektisk aktivitet i Kibæk Fotoklub. Først og fremmest med at lave masser af flotte billeder, men også med at sikre klubbens drift i form af bidrag fra sponsorer.

Sponsorerne havde mulighed for at støtte klubben på flere måder: Jakkesponsor eller hjemmesidesponsor. Og der var naturligvis også mulighed for at støtte klubben uden at blive nævnt eller få vist logo/link.

Arbejdet med at finde økonomisk støtte har resulteret i, at klubbens medlemmer nu kan vise sig frem i flotte jakker med tryk og logoer fra jakkesponsorer, flotte logoer på klubbens hjemmeside samt økonomisk tilskud til aktiviteter og investeringer  i klubben.

Der bliver virkelig lagt mærke til os når vi færdes i lokalområdet eller deltager i arrangementer. Det betyder synlighed for både klubben og sponsorer (og varm påklædning for medlemmerne).

Stor tak til alle sponsorer for økonomisk bidrag. I gør det muligt for Kibæk Fotoklub at være en aktiv forening i lokalområdet hvor vi kan tilbyde et fællesskab for medlemmerne og udvikle vores fælles interesse.

Hvis du eller dit firma gerne vil være sponsor, så kontakt os for en snak om hvordan vi hjælper hinanden. Vi kan helt sikkert finde en løsning som hjælper både dig og klubben.

Jakkesponsorer

Jakkesponsorer har fået logo på flotte klubjakker samt logo med link på Kibæk Fotoklubs flotte hjemmeside www.kibaekfotoklub.dk.

[columns] [span6]

[/span6][span6]

[/span6][/columns]

Hjemmesidesponsorer

Hjemmesidesponsorer har fået logo med link på Kibæk Fotoklubs flotte hjemmeside www.kibaekfotoklub.dk.

[columns] [span6]

[/span6][span6]