Gode billeder på rejsen

Gode billeder på rejsen af Peder P. Pedersen

Som en del af Kulturfest Herning 2019 stillede Kibæk Fotoklub op på Kibæk Bibliotek for at fortælle om “Gode billeder på rejsen”. Udgangspunktet var hvordan du som fotograf kan komme hjem med flotte billeder, også hvis du bruger et lille kompakt kamera eller en mobiltelefon.

Gode billeder på rejsen af Peder P. Pedersen

Årets tema for Kulturfest Herning er Opdagelsesrejse, og hvad kunne passe bedre, end at kæde foto sammen med med rejse. Der bliver lavet millionvis af billeder med mobiltelefoner og små kompakte kameraer når mennesker rejser rundt i verden, og de små kameraer kan lave fantastiske billeder – Især hvis fotografen kender nogle grundlæggende fif.

Det var netop sådanne fif Kibæk Fotoklub stod klar til at dele.

Desværre var det meget småt med deltagere, men indholdet deler vi gerne med alle, som er interesserede i at lave gode billeder.

Læs oplægget her.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til oplægget eller generelt til Kibæk Fotoklub er du meget velkommen til at kontakte os på info@kibaekfotoklub.dk.