Sponsorfotos – Kibæk Pizza & Steakhouse

Kibæk Pizza og Steakhouse af Kim Andersen

Vi er stolte og glade over at Kibæk Pizza & Steakhouse sammen med andre virksomheder har valgt at sponsere Kibæk Fotoklub, og vi vil gerne gøre noget til gengæld. Det var tankerne og oplægget i fotoklubben, til hvordan vi kan give vores sponsorer noget igen. Noget som gerne skal række ud over den positive eksponering her på hjemmesiden og sponsorlogoer på klubtøj. Det helt oplagte var naturligvis at tilbyde at lave nogle flotte billeder, som den enkelte sponsor må bruge kvit og frit, og hvor fotoklubben samtidig løser en spændende fotoopgave.

Det blev startskuddet til konceptet med sponsorfotos, og den første aftale med er Kibæk Pizza & Steakhouse.

Kibæk Pizza og Steakhouse af Kim Andersen

Konceptet

Kibæk Pizza og Steakhouse af Peder P. Pedersen

Konceptet er enkelt. Vi tilbyder at lave fotos som den enkelte sponsor ønsker og dermed har lyst til at bruge. Det hele tilrettelægges af en lille gruppe fotografer som har meldt sig til opgaven, og som sammen med sponsoren aftaler tid, sted og indhold. Øvrige medlemmer i fotoklubben er meget velkomne til at kigge med, men det er vigtigt at der er en plan for gennemførelsen og at denne laves sammen med sponsoren.

Til denne dag var det aftalt med Mehmet Yigen fra Kibæk Pizza & Steakhouse at der skulle laves billeder inde fra restauranten hvor man kan se både gæster, personale og lokalerne. De enkelte personer blev naturligvis kontaktet for accept. Og så blev der ellers knipset løs.

Efterfølgende bliver billederne leveret elektronisk og må bruges til for eksempel hjemmeside og facebook, og i det hele taget reklame for Kibæk Pizza & Steakhouse.

Vi håber billederne vækker glæde og at de vil blive brugt flittigt.

Har du også lyst til at blive sponsor

Skulle du have fået lyst til at blive set og samarbejde med Kibæk Fotoklub, så er mulighederne mange. Det kan være dit logo og link på www.KibaekFotoklub.dk, det kan også være print på tøj eller det kan være noget helt tredje. Og du får stadig mulighed for sponsorfotos.

Vi går ikke af vejen for noget (stort set) og vi lader os gerne udfordre.

Kontakt os gerne på info@kibaekfotoklub.dk eller ring til Jørgen Vestergaard på tlf. 21484955 for en snak om muligheder.

Vi finder helt sikkert ud af at hjælpe hinanden.

Kibæk Pizza & Steakhouse

Se nogle af billederne herunder.