Julehygge 2019

Julehygge 2019 af Eigil Lundsgaard

Året går på hæld, men det kan naturligvis ikke slutte, før vi har haft julehygge i fotoklubben.

Julehygge er altid den sidste klubaften før jul, og det er en rigtig god måde at afslutte året på. Snakken gik lystigt, og vi blev hurtigt enige om, at det har været et hæsblæsende år med masser af aktiviteter og endnu flere flotte billeder. Se eventuelt Året der gik 2019.

En del af snakken kom til at dreje sig om, hvordan vi videreudvikler klubben, så vi sikrer, at Kibæk Fotoklub bliver ved med at være et godt sted for fotointeresserede at mødes. Det kommer vi helt sikkert til at arbejde videre med.

Alhuset stod for det kulinariske, og igen i år var det et rigtig godt valg. De forkælede os med den helt store julemenu lige fra sild over stegte fiskefileter til hamburgerryg med grønlangkål og ris á lamande til dessert. Fik jeg nævnt ribbensstegen med lun rødkål?

Men det er jo ikke helt slut endnu, da der er stadig to aktiviteter på kalenderen: Lure-coursing den 30/12 og polarhundeløb den 31/12. Læs mere om dem i kalenderen.

Tusind tak for året der er gået.

Glædelig jul og godt nytår til alle