Stævne hos Kibæk Petanqueklub

Petanque af Inga Nielsen

Vi har igen været på banerne hos Kibæk Petanqueklub for at lave billeder fra deres hjemmestævne. Kibæk Fotoklub stillede med et hold på fire fotografer fordelt over dagen, hvilket resulterede i masser af flotte billeder fra mange forskellige situationer.

Petanque af Peder P. Pedersen

Petanque har det hele: Fart, spænding, taktik, krav til teknikken og holdånd (og helt sikkert mange flere facetter). Som tilskuer med et kamera i hånden skal man være vågen, for kuglerne flyver rundt, og mere end én gang måtte fotograferne springe, for ikke at stå i vejen for kuglerne.

Det var også med at have øjnene på stilke for at spotte de mange gode situationer. Vi håber at have fanget den gode stemning, for det var en hyggelig dag på grusbanerne.

Tag og kig forbi petanqueklubben, som har baner og klubhus lige bag ved Alhuset.