Sponsorfotos – OK Plus

Sponsorfotos hos OK Plus, Kibæk

OK Plus i Kibæk laver rigtig lækker mad, og de vil så gerne, at flere bliver opmærksomme på dette. Derfor kontaktede Solvita fra OK Plus fotoklubben for at høre, om vi ville lave sponsorfotos af maden. Og selvfølgelig ville vi det. Vi vil nemlig gerne hjælpe dem, som hjælper os, og Solvita og OK Plus har være en af vores gode sponsorer gennem flere år.

Sponsorfotos hos OK Plus, Kibæk

Opgaven lød på at lave reklamebilleder af mad, som gerne skulle se så lækkert ud, at man får lyst til at spise den.

Vi riggede en fotoopstilling med en stor softboks samt et kamera forbundet til en computer, så vi med det samme kunne se resultatet. Det er en rigtig god måde at forbedre dit fotografi, fordi du med det samme kan se små detaljer, som ikke er synlige bag på kameraets lille skærm.

Netop fordi vi kunne vurdere resultatet undervejs, blev vi enige om at tilføje endnu et lys, for at give yderligere liv til maden. Vi havde masser af udstyr med, så det var bare at sætte endnu et stativ op, denne gang med en paraply.

Til formålet blev der lavet den ene lækre ret efter den anden, som blev fotograferede helt friske. Efter udvælgelse af de bedste billeder, blev motiverne fritlagte, så de var helt klar til brug på bannere, facebook eller hvor OK Plus ønsker at bruge dem.

Vi er ret godt tilfredse med resultaterne, men vurder selv, og husk at kigge forbi OK Plus ved rundkørslen i Kibæk, så du selv kan smage den gode mad.

Du kan finde OK Plus i Kibæk på facebook her.

Sponsorfotos

I Kibæk Fotoklub har vi et koncept, vi kalder sponsorfotos. Det dækker over, at vi tilbyder vores sponsorer at lave billeder efter deres ønske, som de efterfølgende må bruge til reklame, facebook, hjemmeside og så videre.

Hvis du vil vide mere om sponsorfotos, og hvordan Kibæk Fotoklub kan hjælpe dit firma, så skriv til info@kibaekfotoklub.dk.