Gå sommeren i møde i nyt klubtøj

Ringkøbing Landbobank logo, fakkel
Sponsorjakker af Jørgen D. Vestergaard

Vores gode sponsor Ringkjøbing Landbobank har endnu en gang sagt ja til at sponsorere klubtøj til Kibæk Fotoklub. Det er vi meget, meget taknemmelige for. Det at vi har firmaer som støtter os og bruger os er med til, at vi har en aktiv fotoklub, som kan lave masser af spændende aktiviteter.

Flotte jakker og t-shirts

Denne gang er der tale om flotte softshell jakker og bomulds t-shirts, begge med navn og logo for både Landbobanken og Kibæk Fotoklub. Nu har alle fotoklubbens medlemmer derfor muligheden for at købe et sæt bestående af marineblå softshell jakke og t-shirt for kun kr. 150,-. (De viste jakker er sorte, men vores nye jakker og t-shirts bliver marineblå, så de matcher vores “gamle” tøj).

For at ramme størrelserne bedst muligt er det nødvendigt, at du bestiller hvilken størrelse du ønsker for jakke og t-shirt. Der vil være bestillingslister til de næste klubarrangementer hvor du også kan prøve jakkerne. Du kan også ringe eller skrive til Jørgen V, med angivelse af størrelse.

Jakkerne er i herre og damemodeller, t-shirts er unisex.

Størrelser: XS / S / M / L / XL / XXL / 2XL / 3XL / 4XL, jakkestørrelser fortsætter til 5XL.

Vil dit firma også være med

Hvis dit firma også vil være med til at støtte Kibæk Fotoklub, og oven i købet få sponsorfotos som en del af aftalen, er du meget velkommen til at kontakte Jørgen Vestergaard på info@kibaekfotoklub.dk. Så forklarer vi konceptet med sponsorfotos og sammen finder vi ud af, hvordan vi kan hjælpe hinanden.

Sponsorjakker af Jørgen D. Vestergaard