Sponsorfotos i det grønne – Kibæk Cykler

Sponsorfotos for Kibæk Cykler af Grethe Larsen

Vi havde pakket bilerne med fotogrej, for at lave billeder i det fri sammen med Kibæk Cykler og en stor familiecykel.

Det primære mål var at lave sponsorfotos til Kibæk Cykler, og vi havde lagt hovederne i blød for at udtænke de bedste situationen til præsentation af familiecyklen Urban Arrow.

Sponsorfotos for Kibæk Cykler af Jørgen D. Vestergaard

Urban Arrow må være cykelverdenens svar på en stationcar. Du spænder ungerne fast i selerne i kabinen, og den batteridrevne elmotor hjælper dig let frem til de spændende steder.

Og det var præcist, hvad vi gerne ville vise med billederne.

Derfor havde vi også bedt Kibæk Cykler om at skaffe “en glad familie”, og så havde vi selv diverse rekvisitter med til en glad dag i det fri.

Det hele kulminerede omkring tre opstillinger:

• Picnic ved skovlegepladsen
  • Overnatning i shelter
  • Ristede mashmellows over bål

Rekvisitter gør forskellen

Rekvisitter kan være med til, at fortællingerne i billederne bliver troværdige. Ingen vil tro på, at familien er kørt på shelter-tur uden soveposer, bamser og tæpper, så de er naturligvis med.

Det samme med picnickurven på skovturen.

Kort sagt skal de medbragte ting støtte fortællingen om alle de oplevelser, en cykel som Urban Arrow kan hjælpe den travle by-familie med at opnå.

Vi håber det er lykkedes.

Det skal også være sjovt

Det er supersjovt at lave billeder, når der er et formål, og når man som fotograf giver sig selv tiden til at overveje, hvad man vil opnå med billederne og hvordan man gør det. For os som amatørfotografer er det glæden ved vores hobby, som er brændstof for aktiviteterne, og en dag som denne er noget af det, vi brænder for.

Stor tak til den glade familie og til Kibæk Cykler. Vi håber i også havde en sjov dag, og at I kan bruge billederne.

Vil du vide mere om sponsorfotos

Hvis du er blevet nysgerrig efter at høre mere om Kibæk Fotoklub og vores koncept med sponsorfotos, så er du meget velkommen til at kontakte os på info@kibaekfotoklub.dk. Så finder vi i fællesskab ud af, hvordan vi kan hjælpe hinanden, så du kan få de billeder, du drømmer om.