Indendørs på Skarrildhus

Skarrildhus udgjorde den hyggeligste scene, da Kibæk Fotoklub tog fotogrejet med på tur til en spændende klubaften med masser af muligheder for at blive udfordret.

Vi har været på Skarrildhus flere gange tidligere, men det har altid været i haven og i skoven. Denne gang var vi inviteret indenfor og hvor er det et hyggeligt sted.

Til lejligheden havde Kenneth sagt ja til at stå model for os. Det er bare bedre at lave billeder, når der står en model foran kameraet, som er med på løjerne.

Efter en kort rekonnosering i området og var der tegnet et billede af masser af muligheder for at lave flotte billeder, både med og uden model. Selvfølgelig var der flyglet i stuen, trappen og sofagruppen i hallen, baren, men der var også masser af muligheder for interiørbilleder rundt om i bygningen.

Til lejligheden havde vi medbragt lys i form af to faste LED-lys med tilhørende softbokse. Lysene blev brugt til modelfotos mens interiør blev med det tilstedeværende lys.

Tak til Skarrildhus for at vi måtte komme og bruge jeres dejlige sted til at lave nogle stemningsfyldte billeder, og tak til Kenneth for at være med på den værste.