Sponsorfotos hos HC Automobiler

Billeder bliver lavet for at blive set og brugt. Derfor er det altid skønt at lave sponsorfotos for de firmaer, der støtter Kibæk Fotoklub. Konceptet med sponsorfotos er netop, at det er billeder, som den enkelte sponsor  efterspørger og vil bruge på hjemmeside, tryksager, visitkort og alt det andet, man som firma bruger billeder til. Det kan være der skal bruges nye profilbilleder af de ansatte eller af det nye domicil, eller måske fra en firmabegivenhed.

Vi tog alt grejet med til Henrik hos HC Automobilservice for at lave billeder af mester selv og svenden Christian, alt i mens de tryller med biler og dæk.

Billederne blev et miks af portrætbilleder og miljøbilleder, hvor der kan ses både biler og værksted. Naturligvis var der tid og lyst til de “skøre” billeder.

Vi håber billederne bliver flittigt brugt.

HC Automobilservice, sponsorfotos af Kim Andersen

Hør mere om sponsorfotos

Hvis du er blevet nysgerrig efter at høre, om sponsorfotos er noget for din virksomhed, så kontakt Jørgen Vestergaard på info@kibaekfotoklub.dk. Sammen finder vi ud af hvordan vi kan hjælpe hinanden.