Vil du blive bedre til at posere mennesker?

Hvis der er interesse, laver vi en workshop, hvor vi går i dybden med posering af mennesker.

Ideen er, at vi mødes 3-4 gange á 2 timer, hvor vi arbejder målrettet med hvordan, man som fotograf helt praktisk kan dirigere og posere andre mennesker. Til hver gang vil der komme et fælles oplæg hvorefter vi flytter på modellerne, laver billeder og diskuterer hvad, der virker og hvad der ikke gør. Undervejs kommer vi helt sikkert også til at snakke om lys, men det er posering, der er i fokus.

Vi kommer til at arbejde med mand, kvinde, par, stående, sigende og så videre. Alle som har lyst, får muligheden for selv at prøve at dirigere i vores egne helt trygge rammer.

Det forventes at kurset bliver gratis, men med sædvanlig betaling for kaffe og kage til Alhuset.

Dette er ikke en tilmelding til kurset, men kun en tilkendegivelse af din interesse.

For at tilkendegive din interesse, bedes du udfylde nedenstående afstemning senest den 24. december 2021.

This poll has ended (since 2 years).

Er du medlem af Kibæk Fotoklub?

88.89%
Nej
11.11%

Vil du være interesseret i at deltage i workshop med posering?

100.00%
Nej
0.00%

Hvis du har stemt ja, hvilken dage vil du kunne deltage? Marker gerne flere mulige dage.

Onsdage kl. 19-21
31.82%
Lørdage kl. 9-11
27.27%