Forny dit medlemsskab af Kibæk Fotoklub

Husk at forny dit medlemsskab af Kibæk Fotoklub så du fortsat kan deltage i de mange klubaktiviteter samt i årets generalforsamling. Kontingentperioden følger kalenderåret, så vi skal alle forny for fortsat at være medlem af fotoklubben.

Du bedes forny dit medlemsskab senest den 31. januar 2022.

Du kan forny dit medlemsskab ved at indbetale kontingentet på kr. 400,- på en af følgende måder:

• Indbetaling til vores klubkonto i Ringkjøbing Landbobank: Reg nr. 7670 kontonr 7675254
  • Betaling med Mobilepay til kasserer Anette Aaen Pedersen på 24919131

Venligst angiv: “Kibæk Fotoklub kontingent 2022” og dit navn, sammen med din betaling, uanset om du bruger bankoverførsel eller mobilepay.

Hvis du allerede er medlem af Alhuset Brugerforening for 2022 skal du sende dokumentation i form af et billede af dit medlemskort til Anette, så du kan få refunderet kr. 75,-.

Hvis du har nogen form for bøvl eller spørgsmål i forbindelse med indbetaling af kontingentet så kontakt Anette.