Kulturfest Herning starter lige om lidt

Annonce i Ugeposten om Kulturfest Herning 2022 aktiviteter fra Kibæk

Nu er det altså lige om lidt, Kulturfest Herning 2022 går i gang. Og tænk, det allerførste arrangement i årets kulturfest er vores eget “Naturen tæt på” Grundkursus – Fototeknik og naturformidling med Mikkel Jézéquel og Kamilla Husted Bendtsen. Se mere om arrangementet her.

Hvis du ikke har købt billet endnu, skal du nok skynde dig, da der er begrænset antal billetter, og der er kun ganske få tilbage. Du køber din billet her.

Husk også foredraget “Er en fugl ikke bare en fugl” den 14. juni 2022 med Flemming Thomasen. Dette er i umiddelbar forlængelse af vores klubaften med sommerhygge, og begge dele foregår ved Tjæreovnene i Skarrild. Alle har gratis adgang til foredraget, som starter kl. 20.00 og tilmelding er ikke. nødvendig. Læs mere om foredraget her.

Begge Kibæk Fotoklubs arrangementer støttes af Kulturfest Herning.

Støt de lokale arrangementer

Støt også de andre gode initiativer i Kibæk hvor både Alhusets Brugerforening og Kibæk lokalhistoriske Forening/Kibæk lokalhistoriske Arkiv laver spændende arrangementer.

Annonce i Ugeposten om Kulturfest Herning 2022 aktiviteter fra Kibæk

Samlet program for Kulturfest Herning 2022

Se hele programmet for Kulturfesten her.