Klubaften – Sammen, men hver for sig. Fremvisning af billeder

2020-04-01T22:00:00+02:00
Hvor:
(hjemme hos dig selv)

Trods alle verdens udfordringer, og til trods for at vi ikke kan mødes i Alhuset til en almindelig klubaften, skal vi alligevel mødes – Men hver for sig. Du sidder altså hjemme til en aften i fotoklubben, og sparer køreturen.

Trine har den super gode ide, at vi afholder fælles klubaften på internettet. Her bliver der mulighed for at vi kan få en snak, se dine billeder fra månedens tema – Bevægelse, og høre dine overvejelser med billederne. Den største forskel er, at du selv skal sørge for kaffe og kage, men så kan du til gengæld sikre dig det allerstørste stykke af din yndlingskage!

Selv om du måske ikke har prøvet det før, skal det nok gå. Brug et af linkene nederst på denne side, hvorefter du bliver ført igennem processen. Hvis det alligevel driller, ringer du bare til Trine eller Jørgen V, som forsøger at hjælpe dig videre.

For at det kommer til at gå bedst muligt, bedes du sende dine billeder forud for mødet. Send dem helst med wetransfer.com til billeder@kibaekfotoklub.dk.

Trine står for aftenen.

Her er et link til klubaften med gennemsyn af billeder:
Brug
eller
Det er samme link, bare skrevet på 2 forskellige måder. Linket er en slags nøgle til et online møderum, så det kan bruges alle de gange, man vil. I kan allerede logge ind nu for at se, om det virker Det kan anbefales, at man downloader skrivebordsapp’en, når man trykker på linket. Hvis man ikke kan eller vil det, kan det anbefales at bruge Chrome som browser. Nogle oplever problemer, men for det fleste går det godt.
Jeg er i rummet fra 18.45 i morgen aften, så vi kan teste lyd osv. Alle bedes sende deres billeder til Jørgen V i løbet af i dag, så han kan nå at lægge dem klar.
Vi ses online
VH
Trine

Det tidligere annoncerede arrangement på Sandfeldgården er aflyst på grund af Covid-19/coronavirus.