November 2022 – Flash

Novembers udfordring er inspireret af to klubaftener, hvor temaet var fotografering med flash/blitz. Derfor er emnet: Flash.

Men som altid kan emnet tolkes helt frit. Det kan jo både være et billede lavet med brug af blitz, men det kunne også være et lyn i tordenvejr, eller et flash-udsalg i din ynlingsbutik, eller en lynhurtig ekspedient eller Flash Gordon (for os gamle nok til at have set ham i sort/hvid) eller noget helt, helt andet, som du har udtænkt.

Da november og december er travle måneder, får du ekstra tid til at lave begge måneders billeder. Novembertemaet strækker sig derfor over både november og december.

Afsløring: Næste måneds emne bliver “Jul”, og du må lave dine julebilleder allerede nu.

Læg gerne dine billeder på klubbens online billedarkiv eller send dem med WeTransfer til billeder@kibaekfotoklub.dk