Om klubben

Hvem er vi?

De fleste medlemmer i Kibæk Fotoklub 2015

Kibæk Fotoklub er for alle med interesse for fotografering, og som ønsker at udvikle sig og blive bedre til at lave billeder.

Klubben, som blev dannet i januar 2015 af en gruppe fotointeresserede mennesker fra Kibæk og omegn, ligger i Kibæk i Herning Kommune i hjertet af Midtjylland.

Vi lægger vægt på at inspirere og udfordre hinanden i nye og kreative måder at tænke og lave billeder, og deler al erfaring.

Vi byder alle velkomne

Der er plads til alle, som har lyst til at lege og deltage i at udvikle en inspirerende klub, hvor vi kan mødes om vores passion, uanset erfaring, alder og kameraudstyr. Alle medlemmer har direkte inflydelse på programmet, og vi forventer at alle deltager aktivt i klubbens liv, så kom og vær med til at gøre klubben rigtig spændende.

Vi har formuleret fem grundlæggende sætninger:

• Vi byder alle velkomne, som ønsker at blive bedre til at lave billeder
  • Vi lader alle komme til orde og bakker op om andres initiativ
  • Vi tager alle ansvar for klubben og vores aktiviteter
  • Vi har det godt med at dele viden og udvikle vores evner i fællesskab
  • Vi laver masser af billeder, som vi gerne viser frem

Vi mødes to gange i måneden og har hver gang et emne til aktiviteterne, som oftest foregår i eller omkring Alhuset i Kibæk, men som også kan være ture rundt i lokalområdet. Tjek kalenderen og se vores spændende aktiviteter.

Klubbens fundament er vedtægterne, som du kan se her, og vi godkendt af Herning Kommune efter folkeoplysningsloven.

Kom og prøv

Hvis du har lyst til at deltage, er du meget velkommen til at kigge forbi, eller du kan kontakte et af medlemmerne på kontakt-siden og høre nærmere. Da nogle af klubaftenerne har alternativt starttidspunkt eller mødested, anbefaler vi dig at kontakte os, før du kommer.

Det er også på kontakt-siden, du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev, så du automatisk modtager en mail, når der er nyt på bloggen.

Kontingent

Kontingentet på kr. 400,- pr år hører til blandt Danmarks billigste fotoklubber. Derudover kan man for kr. 20,- købe kaffe/the/sodavand med hjemmelavet kage til hver klubaften. Og det er sådan set det!

Du er velkommen til at deltage i to måneder før du bestemmer dig.

Bliv medlem

Læs mere her, om hvordan du bliver medlem.

Vi ses!

Generalforsamlingen har valgt følgende personer til bestyrelsen:

De fleste medlemmer i Kibæk Fotoklub 2020 af Martin Skov Jakobsen