Bliv medlem

Vi byder altid velkommen til glade medlemmer. Hvis du gerne vil være en del af fællesskabet, melder du dig ind ved at kontakte kassereren herunder

Betaling af kontingent

Kontingentet dækker perioden 1. januar til 31. december og er på kr. 400,-. Der betales fuldt kontingent uanset tidspunkt for indmeldelse. Kontingentet er inklusiv personligt medlemsskab af Alhuset Brugerforening.

Du kan betale kontingentet på følgende måder:

• Kontant til kassereren
  • MobilePay til formanden
  • Bankoverførsel til fotoklubbens foreningskonto i Ringkjøbing Landbobank, Reg. 7670 Kontonr. 7675254

Du skal oplyse

Når du melder dig ind skal vi bruge følgende oplysninger fra dig. Du kan skrive dem sammen med din betaling eller i en mail til kassereren.

• Navn
  • Postnummer og by
  • Bopælskommune
  • Telefon
  • Fødselsdato (dag, måned, år)

Når du melder dig ind, accepterer du

Med din indmeldelse accepterer du at:

Betale det fastsatte kontingent. Du er medlem når kontingentet er betalt. Udmeldelse kan ske skriftligt til kassereren. Udmeldelse sker automatisk 1 måned efter forfalden kontingentbetaling.

Kassereren i Kibæk Fotoklub gemmer ovennævnte informationer om dig i medlemskartoteket og bruger dem til kommunikation, i forhold til tilskud fra Herning Kommune og kontingent til Alhusets Brugerforening. Dine informationer deles med webmaster og dit navn, telefon og e-mailadresse vil fremgå af medlemsoversigten på FotoForum på www.kibaekfotoklub.dk. Hvis der er fejl i dine data på medlemsoversigten, kan du selv rette dem på din personlige profil eller du kan rette henvendelse til kassereren.

Der vil blive lavet billeder i forbindelse med aktiviteter i fotoklubben, og der er mulighed for, at du bliver gengivet som en identificerbar person på sådanne billeder. Det er muligt, at disse billeder offentliggøres på digitale (eksempelvis hjemmeside og facebook) og trykte medier (eksempelvis Ugeposten), hvilket gøres med din accept. Hvis du afleverer billeder, accepterer du, at Kibæk Fotoklub offentliggør dem. Du beholder naturligvis alle billedrettigheder.

Helt grundlæggende acceptere du også at overholde Kibæk Fotoklubs vedtægter.

Fordele

Som medlem har du direkte indflydelse på klubbens aktiviteter og drift. Aktiviteterne planlægges i fællesskab og med udvalg og bestyrelsesarbejde er der muligheder for alle.

Når du er blevet medlem oprettes du som bruger på www.kibaekfotoklub.dk med adgang til medlemsområdet. I medlemsområdet finder du blandt andet en adresseliste over medlemmerne, så du ved hvordan du kommer i kontakt med hver enkelt af os. Du finder også vores helt eget forum, hvor vi deler stort og småt, en side med materiale til download relateret til klubaktiviteter samt en hel masse mere. Bare gå på opdagelse.

Velkommen i Kibæk Fotoklub