Julefrokost med det hele

Julefrokost 2017

Det er efterhånden blevet en god tradition, at årets sidst klubaften er lig med julefrokost som i år var den 6. december.  Alhuset havde sørget for en lækker julemenu, og så var der lagt op til hygge i stor stil.

Mellem de mange retter og snakken hen over bordet, blev der tid til tilbageblik på nogle af de mange arrangementer som klubben har dannet ramme om, og gensyn med mange af de flotte billeder, som medlemmerne har lavet året igennem. Rigtig mange billeder kan findes under Galleri eller under Blog, hvor de mange billeder ligger sammen med artikler eller arrangementer.

Vi fik også skudt decembers foto-udfordring i gang, og det blev meget a pro pos “Glæde”. Vi glæder os over det fællesskab og de muligheder vi får, når vi er sammen i en klub om vores fælles hobby, og vi glæder os til 2018 med alle de foto-muligheder der venter os.

Kalenderen er blevet opdateret med mange spændende aktiviteter, så der bliver helt sikkert også noget at tale om til næste års julefrokost.

Glædelig jul og godt nytår.