COVID-19/coronavirus

Verden er i en alvorlig og helt særlig situation med COVID-19/corona-virus, og vi må alle tage vores forholdsregler.

Kibæk Fotoklub er også påvirket, og aktiviteter i den nære fremtid er aflyste – Vi følger naturligvis regeringens opfordringer.

Som en direkte konsekvens af virussen er Alhuset lukket for alle aktiviteter indtil den 14. april 2020 (lukningen er efterfølgende forlænget til den 10. maj 2020), herunder også vores normale klubaktiviteter i huset.

Hold øje med kalenderen for status på de enkelte aktiviteter og hvornår klub-situationen begynder at normaliseres.

Husk også, at selv om virussen raser, kan du i god sikkerhed lave masser af billeder (når du samtidig følger retningslinjerne for forsamlinger osv.).

Tænk på, at det kreative frirum du kan finde, når du fordyber dig i foto, er med til at give livsglæde i en presset tid. Derfor – Lav masser af billeder.