Døgnet rundt i Kibæk

24 timer af Kim Andersen

I Kibæk Fotoklub elsker vi at lave billeder – Især når de bliver set af andre.

Ja tak til udfordring

24 timer af Kim Andersen

Det var netop sådan en mulighed som åbnede sig, da Ugeposten spurgte, om vi var klar på en udfordring med at lave billeder til en billed-artikel. Temaet var “Døgnet rundt”, og vi var naturligvis hurtige til at sige ja. Idegrundlaget var at skildre nogle af de mange aktiviteter, der sker døgnet rundt i en by som Kibæk og gerne aktiviteter man som almindelig bruger eller kunde ikke normalt ser.

Aktiviteter, som er nødvendige, for at alle får en god oplevelse.

Det bobler med aktiviteter i Kibæk

Lad mig bare afsløre med det samme, at det bobler med aktiviteter døgnet rundt i Kibæk. Uanset om det er sognepræst Claus, som gør klar, også selvom det slet ikke er søndag, eller Heidi i Den Gamle Kælder – Upstairs, der gør den flotteste buket klar til et sidste farvel, eller om det er Frederik og René, som med fjerner harpiks fra halgulvet i Kibæk Krydsfelt en sen søndag aften, eller om det er Kent, som starter bageovnene i Kibæk Bageri når vi andre lige er gået i seng,

Alt sammen for at være klar. Klar til at du og jeg kommer forbi.

Tak for at tage imod os

Tak til alle for at tage imod fotograferne fra Kibæk Fotoklub

(alfabetisk)

Vi bringer en serie artikler fra deltagerne i løbet af de følgende dage, så følg med her på siden.