Jul i Herning

Jul i Herning af Kim Andersen

En af årets sidste klubaftener foregik i Herning, hvor vi lavede billeder af byens julestemning, samtidig med at vi hyggede og frøs. Det var hunde koldt og hygge i topklasse.

Jul i Herning af Ane Marie Vilhelmsen

Inden afholdelse af denne klubaften var der gået en del corona-overvejelser, for vi kunne naturligvis ikke risikere at overtræde diverse corona-begrænsninger. Det kom vi heller ikke til vi heller ikke. Planen var at opdele de fremmødte i grupper på maksimalt 10 personer, som så kunne tage turen gennem byen sammen. Aftenen startede på Møllegades store parkeringsplads, hvor vi kunne konstatere, at en gruppe var nok til at vi kunne følges i fuld lovlighed og ditto sikkerhed.

Derefter gik vi stille og roligt op og ned ad den flot julepyntede gågade – Det er bare rigtig flot med al den julebelysning. Stativerne blev flittigt brugt, og kombineret med længere lukkertider end normalt, blev det nogle flotte, flotte resultater.