Vi er i gang igen – Fuglsang Sø dannede rammen

Fuglsang Sø af Carsten Nielsen

Med lempelser i coronarestriktioner er det igen blevet muligt at samles i foreningsregi, og det blev naturligvis udnyttet. Klubben lever, og vi er i gang igen!

Første fysiske klubaften i 2021 blev holdt i det fri ved bredden af Fuglsang Sø, Herning, hvor stativerne blev stillet op og de lange lukkertider sat i gang. Lukkeren stod åben i mange sekunder og op til flere minutter, alt sammen for at udnytte det sparsomme lys og skabe silkeblødt vand.

Det var en hundekold aften, hvor lyset i skyerne passede rigtig godt til lyset fra stuerne, og der blev lavet nogle rigtig flotte billeder. Fedt at være samlet om vores hobby igen.

Efterfølgende, og hver i sær hjemme i varmen igen, var der online klubmøde, hvor vi havde gennemsyn af februar måneds billeder med temaet “Udenfor”.

Tak for en god aften ved søbredden og foran kameraet .