Mens Room 4 på KulturMøllen

Mens Room 4 på KulturMøllen af Jørgen D. Vestergaard

Mens Room alias Torben Chris og Thomas Hartmann gav fuld workout til lattermusklerne hos publikum på KulturMøllen en aften i september, hvor de underholdt med deres show nr 4 i rækken af stand up comedy. Der var fuldt hus i vores hyggelige Kibæk Mølle, hvor publikum hyggede og grinede så loftet (næsten) løftede sig.

Kibæk Fotoklub hjælper mange af byens foreninger med billeder, og vi er rigtig glade for også at kunne hjælpe KulturMøllen med billeder fra deres arrangementer med live musik og underholdning.

Samarbejde gør forskellen

Gennem vores samarbejde med KulturMøllen og de øvrige lokale foreninger får fotoklubbens medlemmer unikke muligheder for at lave billeder, du som privatperson ikke kan komme til. Men fordi vi kommer som en forening inviteret af de respektive arrangører, kan vi ofte komme bag ved og tæt på – Lige præcist det, som ofte gør den store forskel i billederne.

At vores billeder bliver brugt og giver glæder, kan vi se på foreningernes forskellige platforme og høre fra byens beboere. Dejligt.

Samarbejde gør forskellen!

Aftenens billeder

Situationer og optageforhold er aldrig ens, så man kan ikke give en fast opskrift på hvordan du kan indstille dit kamera og hvilket objektiv du bør bruge. Den historie du vil fortælle med dine billeder kan dirigere dig i en en retning, men du er nød til at acceptere at indrette dig efter situationen og justere indstillinger samt flytte dig fysisk rundt for at finde forskellige perspektiver.

Som inspiration kan oplyses at billederne herunder er lavede med:

• 50mm fast objektiv og f 2.0, 1/100-1/160s, ISO 400-640
  • 16-35mm zoom objektiv på ca 35mm og f2.8-4, 1/100s, ISO 1600-3200