Februar 2022 – Kreativ naturfoto

Februar måneds udfordring er naturligvis “Kreativ naturfoto”.

Carsten Krog Pedersen gav masser af inspiration til tilhørerne, da han gæstede Kibæk Fotoklub den 2. februar 2022. Mange af Carstens naturbilleder lagde vægt på stemning og form i stedet for det klassiske, skarpe billede. Altså meget kreative fortolkninger af naturbilleder ofte opnået ved brug af lange lukkertider. Du kan se eller nogle af Carstens billeder på billedsprog.dk.

Billederne (de 5 bedste) kan du lægge direkte på vores online billedarkiv. Du må gerne uploade billederne i fuld opløsning, men kun i jpg-format.

Giv det lige et forsøg og du er velkommen til at kontakte Jørgen V, hvis det driller. Hvis du går helt i stå, bruger du wetransfer.com som tidligere.

Du finder vejledning og retningslinjer for brug af vores online billedarkiv under menupunktet “Retningslinjer” i medlemssektionen.