Fotocamp de Luxe blev en stor succes

Fotocamp de Luxe blev afholdt sammen med Kalundborg Fotoklub i St. Bededagsferien, og det blev en stor succes.

Ca. 30 amatørfotografer fra nær og fjern, Skjern i vest til Ringsted i øst, mødtes i Kalundborg til et storstilet arrangement, flot organiseret af Søren fra Kalundborg Fotoklub og Kim fra Kibæk Fotoklub. I dagene fra den 13. til 15. maj 2022 blev der lavet billeder i massevis, og der var en sand overflod af motiver og muligheder. Alt fra stille produktfotos af blomster til et helt brandkorps i ild og røg. Læg dertil fitness modeller, folkedansere, taekwondokæmpere, en politiker med valgplakat og meget, meget mere, og du begynder at forstå, at dette ikke var en helt almindelig aften i fotoklubben.

Fotocamp de Luxe af Kim Andersen

Også på det sociale område var der travlhed, for de mange fotografer fra de mange forskellige fotoklubber havde travlt med at udveksle ideer og hjælpe hinanden til de flotteste billeder. Og det er jo faktisk essensen i at mødes om sin hobby, og en af de kæmpe store fordele ved at være med i en fotoklub. Det er både sjovere og bedre i forening.

De fysiske rammer var Rynkevangshallen i Kalundborg, som udgjorde den faste base. Det var her, mange af fotoudfordringerne blev løst, det var her, der var fællesspisning, og det var her, mange af de tilrejsende fotografer overnattede.

Forud for fotocampen var der gået måneder med ide og planlægning for Kim og Søren. Undervejs kunne de kommende deltagere komme med forslag til aktiviteter, og man kunne mærke intensiteten stige efterhånden som datoen nærmede sig.

Læs en artikel om arrangementet på SN.dk her.

Se nogle af Kims billeder herunder.