Kontingent for 2023

Da kontingentperioden i fotoklubben følger kalenderåret, skal vi alle forny medlemsskabet for fortsat at være medlem af Kibæk Fotoklub.

Med et medlemsskab kan du fortsat deltage i de mange klubaktiviteter samt i årets generalforsamling, og du støtter klubbens fortsatte udvikling.

Du bedes forny dit medlemsskab senest den 31. januar 2023.

Du kan forny dit medlemsskab ved at indbetale kontingentet på kr. 400,- til nedenstående:

• Indbetaling til vores klubkonto i Ringkjøbing Landbobank: Reg nr. 7670 kontonr 7675254

Venligst angiv: “Kontingent 2023” og dit navn, sammen med din betaling.

Hvis du allerede er medlem af Alhuset Brugerforening for 2023 skal du sende dokumentation i form af et billede af dit medlemskort til Ane Marie, så du kan få refunderet kr. 75,-.

Hvis du har nogen form for bøvl med indbetaling, bedes du kontakte kasserer Ane Marie.