Klar til udstilling på Engholmcentret

Ophængning af "Naturen tæt på" udstilling på Engholmcentret, Sdr. Felding af Jørgen D. Vestergaard

Så er vi klar til åbning af endnu en “Naturen tæt på”-udstilling med dejlige billeder fra deltagerne i “Naturen tæt på”. Denne gang udstiller vi på plejehjemmet Engholmcentret i Sdr. Felding.

En aften i ugens løb var medlemmer fra Kibæk Fotoklub på besøg på Engholmcentret for at hænge billeder op. Hele 28 store billeder er blevet udvalgt og hænger nu på gangene og i den store festsal. Vi håber billederne er til glæde for beboerne og personalet og alle brugere af hjemmet.

Tusind tak til alle deltagerne fra “Naturen tæt på”, der har bidraget med alle de dejlige billeder fra den skønne, danske natur. De første anmeldelser er allerede kommet fra beboerne på Engholmcentret, og de er gode 😃

Den officielle fernisering af udstillingen er fredag den 25. august 2023 på Engholmcentret, Nørregade 11, 7280 Sønder Felding, og du er inviteret. Nærmere tidspunkt kommer senere.