“Naturen tæt på” udstilling gør mennesker glade i Sdr. Felding

"Naturen tæt på" udstilling på Engholmcentret, Sdr. Felding af Jørgen D. Vestergaard

Fredag den 25. august 2023 var der fernisering af “Naturen tæt på” udstilling på Engholmcentret i Sdr. Felding.

Beboerne, de fremmødte pårørende, personale og medlemmer fra Kibæk Fotoklub havde en hyggelig dag på plejecentret. Først var der kaffe og kage, og efter præsentation af udstillingen ved Heidi og Jørgen, blev der kigget billeder. Ok, brugere af huset har kunnet se billederne i et par uger, men dette var den officielle åbning. Undervejs blev der givet masser af rosende ord til billederne og disse er hermed givet videre til fotograferne.

Tak til Engholmcentret for at I vil lægge vægplads til vores udstilling med naturbilleder. Vi håber, I og husets gæster bliver glade og får nogle gode snakke mens I kigger på billederne, som alle er fra den dejlige danske natur.

Tak til alle fotograferne, der har bidraget med de flotte billeder og tak til alle, der har støttet “Naturen tæt på” økonomisk. Uden billeder og uden økonomi, havde der ikke været en udstilling.

Du er meget velkommen til at kigge forbi og se de flotte billeder. Hvis du ikke har mulighed for at komme forbi Engholmcentret, Nørregade 11, 7280 Sdr. Felding, kan du også se de flotte billeder her.