Masser af grin på Kibæk Mølle

Torben Chris på Kulturmøllen af Jørgen D. Vestergaard

Kibæk Mølle var fyldt til bristepunktet, da Kulturmøllen inviterede til stand-up en fredag i marts. Trods en kølig aften kunne de 120 krænkelsesparate publikummer sagtens grine sig til varmen ad Torben Chris´s mange vittigheder. Selv om den populære stand-up komiker var alene på scenen, var der fuld udblæsning på alle jokes og i et hæsblæsende tempo kunne alle føle sig både underholdt, stødt og krænket på samme tid. Altid akkompagneret af grin og klapsalver.

En GALning kom forbi

Showet gik under navnet GALning, og som Torben Chris selv sagde, måtte publikum jo være en samling galninge, for at man kunne sidde og grine ad hans vittigheder. Omvendt ville Torben næppe tage det ilde op, hvis en eller flere omtalte ham som fuldstændig gal. Gal eller ej. Publikum så glade og fornøjede ud, da showet var slut og alle gik ud i mørket godt underholdte på en fredag aften i selskab med Kulturmøllen.

Kibæk Fotoklub var på pletten

Som ved tidligere arrangementer havde Kulturmøllen spurgt Kibæk Fotoklub, om vi ville lave billeder. Ja, var svaret naturligvis. Det er altid en spændende udfordring at lave billeder i Kibæk Mølle, og her som ved alle andre billeder, er det altafgørende at få stemningen med. Vi håber det er lykkedes.