Kibæk Messe 2024

Handelsudvalget havde igen i år arrangeret Kibæk Messe i Kibæk Krydsfelt, og Kibæk Fotoklub var med både som udstiller og for at lave billeder i løbet af dagen.

Kibæk Fotoklub havde en stand sammen med Alhuset, hvor vi havde opstillet et mini-fotostudie og en skærm med flotte “Naturen tæt på” billeder, der kørte som lysbilledshow. De af fotoklubbens medlemmer, der var med til at bemande standen, skiftedes til at snakke med forbipasserende og gå rundt blandt messens gæster for at lave billeder af de mange stande og de sjove øjeblikke.

Udstillerne havde travlt med at tale med de mange gæster dagen i gennem, og messen var i det hele taget meget velbesøgt.

Vi håber, alle gæster havde en god oplevelse og at det gode arrangement bliver gentaget. Så er Kibæk Fotoklub naturligvis på pletten.

Billederne er stillet til rådighed for Handelsudvalget i Kibæk, som var messens arrangør.

Tak til Alhuset

En stor tak til Alhuset for at invitere os til at være med på messen sammen med Jer.