Assing Kirkes Kor klar til forårskoncert

Assing Kirkes Kor af Inga Nielsen

Assing Kirkes Kor, voksenkoret, har øvet, slidt og slæbt for at blive klar til årets forårskoncert. Kibæk Fotoklub var med til generalprøven, og vi kunne konstatere, at formen var helt i top, og  at koret er helt klar til at give publikum en god musikalsk oplevelse.

Kibæk Fotoklub har før lavet billeder af koret, men det har altid været til officielle koncerter, og selv om man som fotograf prøver at gøre sig usynlig, ved vi godt, at det ikke altid lykkes. Det var derfor rigtig rart at kunne stille lys op, og i det hele taget bevæge sig rundt, uden at bekymre sig om, om man forstyrede publikum.

Billederne er naturligvis delt med koret, som vil bruge dem til reklame for sig selv.

Koret siger tak for billederne

Jeg skal hilse fra korets leder, Nana og sige tak til alle deltagerne fra Kibæk Fotoklub. De er meget glade og tilfredse!