Ordinær generalforsamling

2021-02-24T21:00:00+01:00
Hvor:
(online - Teams)

Alle medlemmer i Kibæk Fotoklub inviteres hermed til vores første ordinære generalforsamling

onsdag den 24. februar 2021 kl. 19.00

På grund af coronarestriktioner afholdes generalforsamlingen oline på Teams. Du deltager ved at klikke på nedenstående link (Teams):

Klik her for at deltage i mødet

Bemærk at der er indkaldt til ekstraordinær generalforsamling til afholdelse den 15. juni 2021, hvor alle valg og beslutninger foretages. Den ordinære generalforsamling afholdes for at overholde klubbens vedtægter.

Alle medlemmer er naturligvis velkomne til at deltage i begge generalforsamlinger

Endelig dagsorden

Dagsorden ifølge vedtægterne

1. Valg af ordstyrer
  2. Ordstyrer vælger stemmetællere
  3. Valg af referent
  4. Fremlæggelse af bestyrelsens beretning til godkendelse
    1. Bestyrelsen fremlægger beretning hvilket gøres igen til den ekstraordinære generalforsamling tirsdag den 15. juni 2021
  5. Fremlæggelse af revideret regnskab til godkendelse
    1. Bestyrelsen fremlægger revideret regnskab (revideret af revisor og revisorsuppleant), hvilket gøres igen til den ekstraordinære generalforsamling tirsdag den 15. juni 2021
  6. Fremlæggelse af udvalgenes beretninger til godkendelse
    1. Fremlæggelse af udvalgenes beretninger udskydes til den ekstraordinære generalforsamling tirsdag den 15. juni 2021
  7. Behandling af indkomne forslag
    1. Der er ikke kommet forslag
  8. Godkendelse af budget til det kommende år
    1. Godkendelse af budget udskydes til den ekstraordinære generalforsamling tirsdag den 15. juni 2021
  9. Fastsættelse af kontingent for næste periode
    1. Fastsættelse af kontingent udskydes til den ekstraordinære generalforsamling tirsdag den 15. juni 2021
  10. Valg af bestyrelse
    1. På valg er Jørgen D. Vestergaard. Jørgen modtager genvalg indtil den ekstraordinære generalforsamling tirsdag den 15. juni 2021
  11. Valg af bestyrelsessuppleanter, 1. suppleant og 2. suppleant
    1. På valg er Trine Graabæk og Carsten Nielsen. Begge modtager genvalg indtil den ekstraordinære generalforsamling tirsdag den 15. juni 2021
  12. Valg af revisor og revisorsuppleant
    1. Valg af revisor og revisorsuppleant udskydes til den ekstraordinære generalforsamling tirsdag den 15. juni 2021
    1. Emner kan diskuteres men ikke besluttes

Forny dit medlemsskab

Husk at forny dit medlemsskab af Kibæk Fotoklub så du kan deltage i generalforsamlingen. Kontingentperioden følger kalenderåret, så vi skal alle forny for fortsat at være medlem af fotoklubben.

Du bedes forny dit medlemsskab senest den 31. januar 2021.

Du kan forny dit medlemsskab ved at indbetale kontingentet på kr. 400,- på en af følgende måder:

• Indbetaling til vores klubkonto i Ringkjøbing Landbobank: Reg nr. 7670 kontonr 7675254 (reg nr rettet den 11/1 2021)
  • Betaling med Mobilepay til kasserer Anette Aaen på 24919131

Venligst angiv: “Kibæk Fotoklub kontingent 2021” og dit navn, sammen med din betaling.

Hvis du allerede er medlem af Alhuset Brugerforening for 2021 skal du sende dokumentation i form af et billede af dit medlemskort til Anette, så du kan få refunderet kr. 75,-.

Hvis du har nogen form for bøvl eller spørgsmål i forbindelse med indbetaling af kontingentet så kontakt Anette.

Hvis du er helt nyt medlem

Hvis du ikke var medlem i 2020 har vi brug for yderligere oplysninger fra dig.

Når du melder dig ind første gang skal vi bruge følgende oplysninger fra dig. Du kan skrive dem sammen med din betaling eller i en mail til kassereren.

• Navn
  • Postnummer og by
  • Bopælskommune
  • Telefon
  • Fødselsdato (dag, måned, år)

Se her for yderliger oplysning om at blive medlem i Kibæk Fotoklub.