To-delt emne: Intro til posering OG makro

2024-03-12T22:00:00+01:00
Hvor:
(Alhuset)

Denne aften kommer ikke til at gå stille af. Vi har nemlig hele to emner: 1) Intro til posering og 2) Makro.

Det kommer til at foregå på den måde, at dem, der har mest lyst til posering trækker ned i den ene ende af lokalet, mens dem, der har mest lyst til makro, trækker i den anden ende. Hvis fremmødet er stort, er der mulighed for, at makro-folket går ind i lokalet over for Solstuen (klublokalet).

Du opfordres til at vælge dit yndlingsemne og arbejde med det, for det bliver lidt rodet, hvis mange vandrer frem og tilbage mellem de to grupper, selv om begge emner er meget spændende.

Posering

Vi kommer til at arbejde med en model, og derfra tager vi fat. Der bliver et oplæg og en form for styring, hvor vi også laver fælles billeder, som vises og vi kan diskutere ud fra. Herefter tager du selv fat, og vi skiftes til at øve den svære kunst at dirigere et andet menneske.

Vi bliver ikke verdensmestre i posering på denne aften, men vi laver det som en optakt til en mulig mere dybdegående serie af klubaktiviteter. Det sidste naturligvis kun, hvis interessen er stor.

Makro

Vi laver en opstilling som oplæg til leg med makro og evt fokusstacking, og så hjælper makro-folkene hinanden.

Vi slutter naturligvis med fælles aftenkaffe.

Jørgen prøver at koordinere aftenen